Jak to funguje



Daňové přiznání zpracujeme
do 3 pracovních dnů

Je to jednoduché. Stačí 5 kroků.

Podklady nám můžete zaslat kdykoliv - 24 hodin deně 7 dní v týdnu a můžete se spolehnout, že v dohodnutém termínu budete mít zpracované přiznání ve svém počítači.

Zvolte službu

Vyberte si životní situaci, problém nebo přiznání či hlášení, které potřebujete zpracovat. Objednávku odešlete klikem na košík. Poté krok za krokem následujte průvodce, abyste měli jistotu, že nám dodáte všechno potřebné.

Vyplňte údaje

Vyplníte údaje o sobě nebo o firmě a kontaktní údaje. Dále následujte dotazník, protože další požadované údaje se liší vzhledem k vašemu požadavku.

Přiložte dokumenty

Na základě vašeho konkrétního požadavku po vás budeme požadovat příslušné dokumenty, které nám prosím zašlete v čitelném formátu. Ideálně PDF, JPEG, DOC, XLS apod.

Dokončete a zaplaťte objednávku

Za naše služby zaplatíte podle ceníku bankovním převodem po ukončení objednávky. Bez platby nelze objednávku dokončit.

Do 3 dnů je hotovo

Do 3 pracovních dnů vám emailem přijde odkaz na stažení zpracovaného formuláře včetně podrobných instrukcí pro podání a placení.

Většinu daňových přiznání je možné podat elektronicky. K tomu to účelu je od nás obdržíte ve formátu XML. Pro vaši informaci vám však také zašleme přiznání i ve formátu PDF. Pokud nemáte povinnost podat přiznání elektronicky, pak můžete přiznání ve formátu PDF  vytisknout, podepsat a na finanční úřad doručit osobně nebo poštou. U podání pro správu sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovny se můžete libovolně rozhodnout, zda je podáte písemně nebo elektronicky.  

Formuláře ve formátu PDF  slouží k vytištění, podepsání a odeslání poštou nebo osobnímu odevzdání na příslušný úřad.

Formulář ve formátu XML slouží k elektronickému podání.

Co umíme?

 

  • zpracovat všechna přiznání, hlášení či jiná podání na finanční úřad, správu sociálního zabezpečení i pro zdravotní pojišťovny
  • komunikace mezi vámi a poradcem probíhá elektronicky bez nutnosti schůzek
  • vámi objednané přiznání nebo podání vám zašleme vyhotovené e-mailem ve formátu PDF a XML do 3 dnů
  • nepotřebujete obcházet úřady či poradce a hledat ty správné formuláře
  • svůj požadavek nám můžete zaslat online kdykoliv, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
  • garantujeme diskrétnost a dokonalé technické zabezpečení komunikace
  • zaručujeme odborný přístup
  • šetříme váš čas

Výhody online objednávky

Šetříme váš čas

Vše kdykoli vyřídíte online bez nutnosti sjednávání osobních schůzek či obíhání úřadů. Vaše požadavky pro vás vyřídíme obvykle do 3 dnů.

Snížení daňového zatížení

Českou legislativu známe dokonale. Uplatníme úlevy na daních, na které máte nárok, ale o nichž jste možná dosud neměli ponětí.

Profesionální tým

Veškerou práci pro vás vykonává tým zkušených účetních pod vedením daňových poradců, certifikovaných Komorou daňových poradců.

Vyhněte se chybám

Pro laika může být zpracování daňového přiznání náročné a pravděpodobně se nevyhne zbytečným chybám, které mohou vyústit i v problémy s úřady. My vám však s tímto problémem dokážeme pomoci.

Data v bezpečí

Diskrétnost je pro nás samozřejmostí. Zabezpečení provádíme asymetrickou šifrou a veškerá data a informace ukládáme kryptované podobě.

Napište nám

Rádi vám poskytneme další informace: servis@edane.cz nebo na www.facebook.com/eDanecz