Jak to funguje
Daňové přiznání zpracujeme
do 3 pracovních dnů
Je to jednoduché. Stačí 5 kroků.
Podklady nám můžete zaslat kdykoliv - 24 hodin deně 7 dní v týdnu a můžete se spolehnout, že v dohodnutém termínu budete mít zpracované přiznání ve svém počítači.
Zvolte službu
Vyberte si životní situaci, problém nebo přiznání či hlášení, které potřebujete zpracovat. Objednávku odešlete klikem na košík. Poté krok za krokem následujte průvodce, abyste měli jistotu, že nám dodáte všechno potřebné.


Vyplňte údaje
Vyplníte údaje o sobě nebo o firmě a kontaktní údaje. Dále následujte dotazník, protože další požadované údaje se liší vzhledem k vašemu požadavku.
Přiložte dokumenty
Na základě vašeho konkrétního požadavku po vás budeme požadovat příslušné dokumenty, které nám prosím zašlete v čitelném formátu. Ideálně PDF, JPEG, DOC, XLS apod.


Dokončete a zaplaťte objednávku
Za naše služby zaplatíte podle ceníku bankovním převodem po ukončení objednávky. Bez platby nelze objednávku dokončit.
Do 3 dnů je hotovo
Do 3 pracovních dnů vám emailem přijde odkaz na stažení zpracovaného formuláře včetně podrobných instrukcí pro podání a placení.

Většinu daňových přiznání je možné podat elektronicky. K tomu to účelu je od nás obdržíte ve formátu XML. Pro vaši informaci vám však také zašleme přiznání i ve formátu PDF. Pokud nemáte povinnost podat přiznání elektronicky, pak můžete přiznání ve formátu PDF vytisknout, podepsat a na finanční úřad doručit osobně nebo poštou. U podání pro správu sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovny se můžete libovolně rozhodnout, zda je podáte písemně nebo elektronicky.
Formuláře ve formátu PDF slouží k vytištění, podepsání a odeslání poštou nebo osobnímu odevzdání na příslušný úřad.
Formulář ve formátu XML slouží k elektronickému podání.
Co umíme?
- zpracovat všechna přiznání, hlášení či jiná podání na finanční úřad, správu sociálního zabezpečení i pro zdravotní pojišťovny
- komunikace mezi vámi a poradcem probíhá elektronicky bez nutnosti schůzek
- vámi objednané přiznání nebo podání vám zašleme vyhotovené e-mailem ve formátu PDF a XML do 3 dnů
- nepotřebujete obcházet úřady či poradce a hledat ty správné formuláře
- svůj požadavek nám můžete zaslat online kdykoliv, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
- garantujeme diskrétnost a dokonalé technické zabezpečení komunikace
- zaručujeme odborný přístup
- šetříme váš čas
Výhody online objednávky
Šetříme váš čas
Vše kdykoli vyřídíte online bez nutnosti sjednávání osobních schůzek či obíhání úřadů. Vaše požadavky pro vás vyřídíme obvykle do 3 dnů.
Snížení daňového zatížení
Českou legislativu známe dokonale. Uplatníme úlevy na daních, na které máte nárok, ale o nichž jste možná dosud neměli ponětí.
Profesionální tým
Veškerou práci pro vás vykonává tým zkušených účetních pod vedením daňových poradců, certifikovaných Komorou daňových poradců.
Vyhněte se chybám
Pro laika může být zpracování daňového přiznání náročné a pravděpodobně se nevyhne zbytečným chybám, které mohou vyústit i v problémy s úřady. My vám však s tímto problémem dokážeme pomoci.
Data v bezpečí
Diskrétnost je pro nás samozřejmostí. Zabezpečení provádíme asymetrickou šifrou a veškerá data a informace ukládáme kryptované podobě.
Napište nám
Rádi vám poskytneme další informace: servis@edane.cz nebo na www.facebook.com/eDanecz