Přiznání k dani z nabytí nemovitosti
CENA VČ. DPH 1900 Kč Objednat službu
KDO MUSÍ PODÁVAT
Přiznání k dani z nabytí nemovitých věcí podává od 1.11.2016 kupující a je povinen také daň uhradit. V období od 1.1.2015 do 31.10.2016 se mohly smluvní strany v kupní smlouvě dohodnout, kdo je poplatníkem daně. Pokud nebylo ve smlouvě uvedeno, byl povinen přiznání podat a daň zaplatit prodávající.
UPOZORNĚNÍ
Přiznání podáváme tomu finančnímu úřadu, na jehož území se nemovitost nachází.
FORMULÁŘ
Jedná se o přiznání 25 5410 MFin 5410, aktuální vzor najdete zde
TERMÍNY
- Přiznání je třeba odevzdat nejpozději tři měsíce od data prodeje.
- Daň musíte zaplatit na účet č. 7691-matrika Vašeho finančního úřadu, VS je IČO firmy nebo RČ osoby.
PODKLADY
Pro správné vyplnění daňového přiznání budete potřebovat tyto podklady. Pozorně si přečtěte podrobnosti, podklady můžete přiložit k objednávce v libovolné formě (pdf, excel, word, xml, jpg, ….):
- Kupní či jiná smlouva, podle které došlo k nabytí věcí.
- Stáří nemovitosti, pokud není napsáno ve znaleckém posudku.
- Znalecký posudek, pokud ho můžete poskytnout.